We dont need romance we only want to dance

Eftersom jag är världssämst på att uppdatera under helgerna tänkte jag köra några updates mellan min rast. Helgen har varit smökfull men roligheter. Dessa bilder är från fredagen då vi körde spontanutgång på LAVO. Mötte Hans och company på restaurangen innan vi gick ner en våning och körde lite schyssta moves. Förra veckan blev det alldeles för mycket party och jag berättade precis för min kära vän Dan att det mest nyttiga jag gjort under förra veckan var att dricka skinny bitches. Usch. Fy. Skäms.

Inte alls jag men man är bara ung en gång. Känner att jag faktiskt får unna mig lite roligheter. Vi festade med lite nya och gamla vänner, bland annat en VS modell som var dödsvacker. Lias Riberio, vilken tjej! Helt absurt att man kan springa in i sina girlcrushes och festa med dem bara för att man är i New york. Alltså, älskade stad!

Uppdaterar om lördagen lite senare, både dag och kväll. Somsagt det var full rulle så finns massa att skriva om.
KRAMKRAMKRAM



Kommentarer
Josefin

Skulle du kunna berätta lite mer om varför du är i New York/hur du fick chansen att bo där och i London i två månader? Ser upp till dig så mycket, och du är så vacker. Kram

2013-11-18 @ 18:11:32
Lisa

Vad vacker du är!! Du verkar ha det så sjuuukt roligt, hoppas att resan fortsätter så innan du åker hem och att du fortsätter blogga :)

Svar: Tusen tack snälla du! Blir jätteglad av dina fina ord! Självklart fortsätter jag blogga, nya äventyr i London vettu!
Massa kramar!!
Felicia Elinor Weerén

2013-11-18 @ 20:22:34
Anonym

COREY BAPTISTE`???

2013-11-27 @ 14:01:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0