The story of my life

Bäddar ner mig själv i sängen efter en helkväll och heldag med min fina Filippa. Massa mat, och menar verkligen MASSOR. Byta om från träningskläder, som användes i central park och på brunchen på le pain, till fodralklänningar och klackar.
Dansa till någon känd och bra dj på marquee och sedan vidare till VIP om för att dansa till de gamla RNB favoriterna. Slutligen mer mat på donken och massa kärlekssnack.
Nu ligger jag i sängen och tankarna surrar i huvudet.
För det första, kärlek är fantastiskt. Oavsett om det är till en vän, pojkvän : flickvän, hund eller föräldrar. Uppskatta det ni har. För det andra, så är min mamma världsbäst. Har funderat massa på min framtid under min tid här och lyckas alltid tvivla på mig själv. Mamma är alltid där och stöttar och tror på mig, tack för att du får mig våga flyga och lovar att fånga mig om jag någonsin störtar. Du betyder allt.


Nu ska jag sova, ska hänga med Filippa och några vänner imorgon. Och skriva min veckliga uppsats, attans.
Godnatt för mig, godmorgon till er!



Kommentarer
Anonym

Lite frågor innan du svarar alla:
Har du många vänner/är populär och omtyckt av många?
Är du medveten om saker som händer runtomkring/ser allt klart eller är du mer den som ignorerar saker?
Tips att få en grabb på kroken som verkar intressant?
Skönhets och hälsotips? Skriv gärna ett helt inlägg om det om du känner för det! Du har verkligen drömutseendet! Jag är ganska osäker till mitt yttre, vill gå ner i vikt osv. Jag ser nästan bara brister, men en stark mentalitet/fint inre.
Skulle vara roligt om du även skrev ett inlägg med boktips/skrivtips. Läser du/har läst/skrivit poesi?

2013-11-03 @ 23:30:13
Anonym

Och en fråga till: har du någongång känt dig utstött?

2013-11-03 @ 23:34:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0