So pour a little salt we were never here.

Idag skiner solen och gatorna kryllar med människor som glider hem i gårdagens utsmyckningar och kostymer. Själv har jag sprungit / powerwalkat runt i central park med mitt blåa hår. Kände mig mycket charmant.
Älskar central park, alla människor som flyr betongen för några minuter och stannar upp och njuter. Det är en sån härlig känsla över central park, ett slags lugn.
Nu ska jag glida runt en runda på stan. Är så sugen på frozen yogurt att jag håller på dö.

Hejhopp



Kommentarer
Anonym

Är killen laurin krauz? Har sätt att ni följer varandra på insta, känner ni varandra?

2013-11-04 @ 05:44:02
Lina

Hej Felicia! Du har verkligen en jättebra blogg och jag gillar verkligen att läsa din blogg eftersom att jag drömmer om att åka till New York och bo där, plugga och uppleva staden.. Jag har några små frågor till dig som jag hoppas att du någon gång har möjlighet att svara på. Såg att du åkte med organisationen Studin. Är du nöjd med att du åkte och bokade resa/boende med dem? Är boendet bra? Vilken skola går du på? Är den bra, med lärare osv? Hoppas att du har det grymt i New York! Kram

2013-11-12 @ 19:53:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0