NYC Halloween - in swedish candy style

Skrev precis ett långt inlägg om gårdagen och självklart försvann det. Attans. Så nu är jag för lat för att skriva om allt. Hursomelst, gårdagen var bra och det tackar jag mina girls just wanna have fun - partners in crime kompisar för. Oavsett vad vi gör lyckas vi alltid ha kul, så tack för det tjejer!

Ikväll ska vi köra en all in all out kväll med Vendela. Ska bli så absurt att hon lämnar vår lilla trio. Men ikväll ska vi ha kul i alla fall.

Tänkte svara på lite frågor som ramlat in, så är det nått ni undrar fråga NU så jag kan köra allt i samma veva. Vore kalas!

Hoppas er halloween var lika bra som vår! Kram kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0