Looking forward to seeing you. Event @ Parlor

Himla trevlig dag. Vaknade upp och mådde så bra, även om jag var bakis och sliten var jag på världens bästa humör. Skulle möta Filippa och hennes kompis Kristina som är här en vecka vid rockafeller center men det var så dåligt väder. Klädde på mig lite kläder och gled ner några gator för att köpa frukost / lunch i from av frozen yoghurt. "Ska du verkligen ha allt det där?" - Filippa hade verkligen behövt vara vid min sida för svullade i mig glass i alla smaker. Mums mums mums.
Fick ett samtal från min vän Z som ville ha sällskap på ett event på Parlor, vilket är en privatklubb där man måste vara medel för att gå in.
Eventet var för ett marketing- bolag så träffade massor av trevliga människor. För det första var stället hur fräscht som helst. Tavlor på väggarna i alla olika häftiga motiv. Pamela Andersson, James Dean osv. Det fanns ingen dörr eller skylt för stället då det skulle se så "hemligt " ut som möjligt. Serverades spingrolls, dumplings och kyckligspett flitigt under kvällen som slukades i takt med urdruckna glas. Allt var supergott och jag åt säkert 20 springrolls medan jag minglade och nätverkade.
Träffade människor från american express, reklam och film branschen osv. Himla roligt. Vidare till Dream hotel för ytterligare mer mat. Träffade massa trevliga norskor och åt lite lax och spenat. Älskar mat!!!

Nu är jag hemma i sängen igen, om några timmar är det upp med tuppen för att glida till skolan.

Godnatt för mig godmorgon för er. KRAM



Kommentarer
Flitig läsare

Du borde verkligen uppdatera oftare!! Älskar att läsa om ditt liv i New York och blir sååå inspirerad till att göra något liknande, men det får nog vänta ett par år då jag bara är 15. Skriv gärna mer om hur skolan är och så där!! Verkar sååå spännande!

Många kramar och lycka till :)

2013-11-08 @ 15:39:10
Felicia

Hej du flitiga läsare, vad kul att bloggen uppskattas!!
Super bra att du redan nu vet vad du vill göra, på så sätt är det enklare att planera, spara ihop och verkligen göra det mesta av din resa!!

Tänkt göra en liten NY guide så fort jag får tid. Så håll ut haha!
Massa kramar och tack för att du kommenterar!

2013-11-15 @ 04:09:40
URL: http://Weeren.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0