Last friday night

Förra fredagen var underbar. Premiärade på provacatoer eller hur det nu kan stavas. Cafet / förstället var ett riktigt smultron ställe med bara massa coola, snygga, intressanta människor allt ifrån musiker, modeller och finansfolk. Vidare till klubben som låg vägg i vägg och var smockad. Inget för oss. Drog vidare till 1 oak där vi träffade favoriter från förr. Dansade och minglade till klockan blev alldeles för mycket. Jag hade massa att packa så körde en tidig (fortfarande väldigt sen, dumt Felicia!!) hemgång. Vaknade dödstrött och deppig. Packade ihop hela mitt liv i en väska som blev alldeles för full och tung. Vidare till Filippa där jag fick bo de sista nätterna. Tusen tusen tack igen. Mysigaste nätterna under min NY upplevelse, typ.

Det var fredagen och lördagsmorgonen. Lördagsupdaten kommer snart! Kram



Kommentarer
vendis

Haha eller hur! Den är inte lika urringad som Filippas så passade mig lite bättre hehe, pösspöss

2013-12-01 @ 13:04:48
URL: http://vendelasara.blogg.se
J

Hej, vad fin klänning! Vad kommer den ifrån? Kram

2013-12-17 @ 21:47:36
Felicia

TACK snälla! Den är från marciano by guess. Min favorit:) Kram

2013-12-23 @ 12:08:34
URL: http://weeren.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0