Hands up for standup

Att man kan hinna med så mycket på en dag. Mötte Filippa efter skolan och gick loss på Vickans hemligheter. Köpte en annan färg av min favoritbh så man kan känna sig lite extra fin nu när fulvintern kommer, haha. 
 
Vi tog taxi ner till Little italy (första stället jag fick göra en guidad tour för Filippa och inte tvärt om). Vi åt lite cannelloni och dessert. Standard för oss matvrak.
In i nästa taxi och vidare till midtown och Stand. Stand är ett ställe där de har olika komiker som uppträder då och då, och herrejösses vad kul! Det var en gratiskväll med säkert 10-15 komikers, skrattade så jag fick kramp i magen. 
Vid 12 PM var jag i taxin hem efter att skrattat och fnittrat i en timme och 45 minuter. Galet bra kväll. Eller magii som jag brukar säga. 
Måndagar är inte så dumma ändå!
 


Kommentarer
Don

Din kompis... Mums

2013-11-27 @ 14:33:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0