Good enough to eat w/ a person good enough to love.

Kära Filippa, gud så glad jag är att du är kvar med mig i NYC. När Vendela åkte hem rådeppade vi. Men vi jag lyckats haft det så kul ändå. Dagsutflykter, bruncher, festande och middagar.
Denna lördag mötte vi Johannes på Upper West. Började bruncha med massor av pannkakor, en magisk omelett och varm choklad.
Därefter åkte vi hem till mig och gjorde oss redo för Lavo kväll nummer två. Mötte upp våra vänner Adam och Jacob och deras vänner och eftersom vi var så trötta blev det mer mingel än dans. Himla trevlig kväll hursom.
Nu börjar min lektion igen men hoppas ni har en bra dag! Massa kramar.

 


Kommentarer
vendela

Och jag önskar jag hade varit med er, skulle stannat en månad till! Men snart ses vi igen och då blir det STORT kramkalas och födelsedagsfirande!! Pussss

2013-11-18 @ 22:53:57
URL: http://vendelasara.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0