DAY AND NIGHT - Brunch party.

Saturday nights spelar i bakgrunden och jag tänker på gårdagen. Älskar New York, älskar alla möjligheter, alla människor.

Igår var vi på en nya party Brunch som var väldigt annorlunda jämfört mot Lavo. De hade flowerpower tema så hela lokalen var utsmyckad med blommor och peace tecken. Loved it.
Vi åt minihamburgare, sallad, toast och fruktsallad i takt med att juicen byttes ut till cranberryvodka. Alltså, en del annorlunda en de bruncherna jag är van vid hemma.
ÄLSKADE musiken på detta stället, det körde alla gamla godingar från 70 & 80 talet och jag och tjejerna runt bordet började genast gunga med. Efter ett tag kom det in dansare och akrobater. De hade blomkrasar, fjädrar och silver bikinis. Akrobaterna svingade sig i en fyrkantig box uppe i luften och fjäderdansaren vet jag inte riktigt vad hon gjorde men häftigt var det.

Efter brunchen åkte jag hem och bytte om till jeans för att sedan åka till williamsburg och möta L. Det var också trevligt.
Vaknade vid 9 för att jag är så uppspelt över ikväll, men lyckades tack gode Gud somna om. Nu ska jag ta några varv i Central park innan jag gör mig i ordning för middag och kvällens roligheter.

Ha en fin söndag kära läsare .
PS. Bilderna snodde jag från Filippas blogg ( fashionistagirl.se)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0