Birthday party @ TAO downtown

Hejhopp kompisar, nu kan jag äntligen ge er en update om gårdagen.

Allt började i onsdags när jag blev inbjuden till självaste Mr. Dicaprios blacktie födelsedagsfirande av mina vänner Dustin och Matt. Blev så glad när de frågade mig och självklart skulle jag ha med mig min vapendragare Filippa och hennes vän Kristina. Mötte upp tjejerna igår kväll, när det var dax för kvällen med stort K, delade taxi ner till TAO downtown, en klubb / resturang jag inte hade varit på ännu. Filippa, Vendela och jag brukade gå på promotermiddagar på TAO på 58th street så det var kul att de deras andra lokal. För det första var stället super fräscht men grädden på moset var helt klart hur de dekorerat stället, levande ljus och rosblad täckte golv och borden. Sushi, kycklingspett och det ena småplocket efter det andra delades ut medan folk minglade. Gästerna var bland den snyggaste folksamlingen jag någonsin sett, skymtade till och med en och en annan Victoria secret model. Girlcrushes everywhere. Killarna i snygga kostymer och slips / fluga och tjejerna iklädda i allt från fina fodralklänningar till snygga toppar med jeans. Träffade massa trevliga tjejer som antingen är här och jobbar eller pluggar och hade det verkligen supertrevligt. 2 Chainzz drog igång musiken på riktigt innan Kanye West tog över. Taket lyfte och alla började dansa som galningar. Kanye höll en fin skål / hyllningstal till Leo och de presenterade gång på gång syftet med kvällen. En välgörenhetskväll där donationerna köptes i champagne. Hörde tyvärr aldrig vad syftet var men sammanlagt samlade de ihop över 6 miljoner USD. Helt sjukt. Hoppas verkligen går till något bra! Vi dansade vidare på kvällen, minglade mer och sprang till och med in i Orlando Bloom som spelar Romeo i Romeo och Juliette som går på Broadway just nu. Berättade för honom att jag och tjejerna ska se den i veckan och vi pratade lite om musikaler innan vi båda började hoppa till Kanyes - Goldigger. En gammal goding man måste dansa till.

Väl hemma från klubben måste jag säga att oavsett hur mycket fötterna sved när jag kom hem, oavsett hur trött jag var i skolan idag, så var denna kvällen värd allt. Hade gjort om den alla dagar i veckan. Söndag, du har överträffat dig själv!

Så Grattis igen LEO, och tack för världens bästa söndag.



Kommentarer
Fabian W

Så avundsjuk på dig syrran... Saknar dig <3

2013-11-12 @ 19:30:49
Anonym

Alltsååå. Så avundsjuk så jag blir helt grön.
Men det är något med att du känns som en sån otroligt ödmjuk människa som gör att jag inte bli "bitter" utan snarare - fan vad KUL för dig!! Hoppas jag har rätt, haha! :))

2013-11-13 @ 01:22:37
Felicia

Åh, blev så himla glad av denna kommentar! Tusen tack. Alltid lite nohjigt att tänka på hur folk kanske uppfattar än, min brors ex (en av mina närmaste vänner idag) tyckte jag verkade super bitchig över bloggen innan hon kände mig, haha. Så tusen tack för så snälla ord!

Jag tror på att bra saker händer bra människor, och bara grejen att du kan glädjas åt en främmande människa säger mycket om dig! Så hoppas du får uppleva fantastiska saker du med!:) KRAM

2013-11-15 @ 04:02:39
URL: http://Weeren.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0