Catch me if you can.

Med The great gatsby hypen runt hörnan kände jag att jag var tvungen att bocka av en av Dicaprios gamla filmer och eftersom jag fått i uppgift att skriva ett regissörsporträtt så blev det catch me if you can. En sån sjukt bra film! Trots att den var stabila 2 timmar och 20 minuter så försvann man in i filmen och njöt av varje liten sekund. Så om ni inte sett den, GÖR DET!
 
Hursomheslt, tänkte jag inte skriva om mumsbiten Dicaprio utan om fantastiska Steven Spielberg. Vilken jäkla människa han är! Han har regisserat, skrivit manus till några av dagens bästa filmer.
Han har gjort Hajen, alla indiana jones filmer, ET, Jurassic park, schindler's list, saving private ryan bara för att nämna några.
 
Blir sjukt inspirerad av dessa typ av människor. Han har floppat med flera filmer, men kommer gång på gång med nya succéfilmer. Så himla coolt.

Nu ska jag sova med ett leende på läpparna. Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0