Svar på kommentarer:)

Sofia Om: Shoppingdag på stan med min piggelin.
Åh vart kommer klänningen ifrån?
 
Klänningen kommer från Zara, jag älskar den! Ska ha den i sommarr om jag tänker unna mig en solsemester. Finns även som tröja/ kortare klänning tror jag. Hoppas du hittar den:)
 
Jennifer
Heej! du klagar på att vi secret people aldrig komenterar! Jag tänkte i alla fall fråga en lite random fråga haha.. Har du varit på festival någon gång och hur var det i så fall?:) 

/Jennifer

Åh, vad kul GULDSTJÄRNA till dig Jennifer!!:) Och vilken bra fråga dessutom! 
Jag har varit på Peace and love sommaren 2010, helt sjukt att det är tre år sedan vilken gammal tant jag blivit.
Detta var året Jay-c, melissa horn, robyn, mike snow, och hoffmaestro och massor av fler bra artister var där. Att gå på konserter är det bästa jag vet, och festival är det ultimata om det är ett band/en artist man verkligen vill se.
Har så många bra minnen från vår festival vecka. Däremot kan jag inte med handen på hjärtat säga att jag helhjärtat levde festivallivet då jag bodde hos Madde och hennes familj cirka 30 minuter från festivalområdet. Det vill säga att vi fick världens godaste mat, samt möjlighet att sova i en skön säng och ducha och gå på toa. 
Och trots hårt festande så kunde vi återhämta oss på ett helt annat sätt eftersom maddes mamma var världens ängel och passade upp på oss,men samtidigt bara lyxen att få duscha och sova bra. 

Jag skulle absolut rekomendera festival som en rolig sommargrej, men personligen så skulle jag sova hemma hos någon ( om man har den möjligheten och känner någon i staden) eller bo på hotell. Både för säkerheten, då det kan och har hänt mycket skit på festivaler, men även för lyxen, bajjamajja är inte min grej helt enkelt haha.

Bråvalla festivalen som ligger i norrköping ( 27-29 juni) har artister som aviccii, johnossi, eldkvarn, dada life, rebecca och fiona, icona pop, familjen, belle & sebastian, familjen, nause, mando diao, a day to remember och sen min favorit Ron pope. Utan boende ligger biljetterna på 1760 vilket är värt det om man gillarn någon av alla artister. Jag ska försöka gå ifall jag kan vara ledig från jobbet.

Hoppas det svarade på din fråga:)) Kram


( bifogar en bild från Peace and love också, detta är när vi är på väg till festivalområdet första dagen. Vilken lycka) 
 
Ine
Hej Felicia! :D Min intervju gikk jättebra!!! Var så sjukt nervös men det gick bättre än vad jag någonsin trodd :D blev supertaggad! Pratade med en dam på typ 50 +, trevligaste jag träffat, haha. Har du bestämt dig för hvilken skola du ska tacka ja tills? :) 

- Ine

 

Blir så glad för din skull!! Skönt att det gick så bra. Då ses vi i höstas ju!! Min intervju kändes inte alls bra ju, men fick ett nytt offer dagen efter, så tydligen gillade de mig ändå. Jippiee. Jag tror att jag kommer tacka ja till Richmond, det är lite utanför London men skolan verkar fantastisk. Och du då? Blev du taggad på den skolan du hade intervju med? Klem:))



Kommentarer
Jennifer

Heejsan jag är lika tacksam för svar! Tack så jättemycket för din story och alla tips, ska verkligen ta till mig allt :) Bråvalla har jag aldrig hört talas om men med tanke på utbudet att artister lät det väldigt bra!! Haha jag har en till liten fråga, eftersom att du har varit i London en del vad jag förstått? Jag ska dit och klubba snart (first time!!), har du några tips på bra ställen, vart man kommer in eller kanske något allmänt tips? :D
/Jennifer

Svar: Hej igen,Åh vad kul att ha något som händer på bloggen haha!
Svarar på denna kommentaren i ett inlägg så fort jag har lite tid över:))
Ha en bra dag!!
Felicia Elinor Weerén

2013-03-11 @ 07:15:28
Ine

Tusen takk! Blir så glad när någon säger så, hihi:) Men jaa, det hoppas jag värkligen! hadde vore jättekul!
Æææ! Klappar för dig, även om det inte gick som du kanske tänkt så gick det ju suupert ändå!:D
Vad spännande! Kollade på Richmond, såg ut som en otroligt bra och inte minst fin skola! även om den inte ligger midt i stan, så er det ju London ändå :) har inte fått svar från alle. Men kommer antigen tacka ja til Roehampton, eller Kent eller City.Har inte fått offer från dom två än. Var på intervju med City och det är nog den bästa skolan jag sökt til, hoppas värkligen!
Klem:)

2013-03-12 @ 21:48:38
Jennifer

Hope u answer soon! för jag ska åka till London quite soonish (:
/J

2013-03-20 @ 22:45:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0