Svar på kommentarer:)

Som sagt har jag varit dålig på att blogga så tänkte svara på två kommentarer jag missat också.
Detta var från Jennifer:
Har du hört talas om Funky Buddha?

Jag har aldrig varit på Funky Buddha i London, men däremot i Marbella. I Marbella är det en underbar klubb, i London däremot har jag inte så bra koll. Vet att One direction ( Liam har jag för mig) har varit där och festat nån gång. Men mina vänner  brukar inte gå dit, men har varken hört något bra eller dåligt. Du kan ju alltid testa och gå ifall du inte gillar det!:) Berätta vad du tyckte sen!! KRAM
 
Nästa fråga var från någon som ville vara anonym:
Hmm jag har en fråga.. Felicia, hur ser du på homoäktenskap? Två likkönade gifter sig alltså. Det känns som du har väldigt gamla värderingar.
 
Hmmm på denna fråga. Jag är och har alltid varit väldigt fördomsfri, till skillnad från du som skriver denna kommentaren.Intresant att du tycker att du fått en uppfattning om mina "gamla värderingar" genom att läsa min blogg. Men för att hålla mig till ämnet så har jag absolut inge problem med tvåkönat äktenskap. En nära tjejkompis till mig är bisexuell, och en av mina närmaste killkompisar är homosexuell. Jag dömer aldrig personer efter läggning utan bara personlighet och handling, och sjävklart ska alla få gifta sig med vem man vill. Ibland önskade jag att jag själv var homosexuell eftersom jag tror att jag skulle kunna fungera bättre i ett äktenskap med någon av mina tjejkompisar än med en kille jag är kär i.  Så länge leve kärleken, oavsett om man är tjej och tjej, kille och kille, eller kille och tjej. Tycker alla ska göra det som gör än lycklig. 


Kommentarer
Jennifer

Blir superglad att du svarar! Thanks a lot och absolut berättar jag om resan när jag är tillbaka sen!!:) kram/J

2013-03-25 @ 06:39:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0