Svar på kommentar.

Jennifer:
Heejsan jag är lika tacksam för svar! Tack så jättemycket för din story och alla tips, ska verkligen ta till mig allt :) Bråvalla har jag aldrig hört talas om men med tanke på utbudet att artister lät det väldigt bra!! Haha jag har en till liten fråga, eftersom att du har varit i London en del vad jag förstått? Jag ska dit och klubba snart (first time!!), har du några tips på bra ställen, vart man kommer in eller kanske något allmänt tips? :D /Jennifer
 
Bara kul med lite liv här på bloggen! Åh, vad kul att du ska åka till London, du kommer bli dökär i staden. Den är världsbäst! Jag har egenltigen inte riktigt koll på vilka ställen man kommer in på, eftersom jag alltid gick ut med mina arbetskamrater som hade sina kontakter. Hade dessutom extra lätt eftersom jag jobbade för hollister och de flesta klubbar har "hollisterkvällar". Men mina favoritklubbar är Project på fredagar, Mahiki på måndagar, Rose och Jalouse på onsdagar / torsdagar och Coco club är Londons finaste klubb. Många gillar The box också.
BLC ( brittish luxury club) är efterstället där man kan festa tills det blir ljust ute igen. Har haft mina sjukaste kvällar där. Flo rida var där en kväll när vi var där och en annan kväll blev min mobil stulen. Så lite blandad känsla över det stället, men jag hade bara otur, annars är det en jättebra klubb!
BLC är dock väldigt svårt att komma in på om man inte är med någon som har kontakter ( menar inte det på ett snobbigt sätt haha) och jag hade jättetur som blev så bra kompis med flera promoters som lät oss gå in med dom.
Det är jättesvårt att ge någon tips på var du ska gå, eftersom smaken är som baken. Min kompis Hanna som också varit i London i en månad älskar klubben Movida. Själv har jag bara dåliga upplevelser från den. Klubben ligger i mayfair vilket är "de fina delarna av london"  men människorna som var där var lite udda och mestadels killar. Jag hade klänning den första kvällen jag var där och en kille som var där, försökte komma innanför mina trosor när jag gick förbi på dansgolvet. Blev så himla äcklad och arg och han fick världens bitchslap. Förstår inte hur en människa kan göra något sånt. Så gäller att ha lite skinn på näsan, gå aldrig själv och bli inte för full.
Hoppas jag inte förstörde din tagg, men du kommer ha det så kul!! Är jätteavundsjuk.

Ha det bäst och berätta gärna om din resa sen!!:) KRAM
 


Kommentarer
Jennifer

Åh tack så jättemycket! Åter igen :)

Ska kolla upp allt innan jag åker så det bara är att köra sen! Jag har varit i London förut, älskade favoritstad, men aldrig gått ut (det är det som är först time!) är fortfarande supertaggad (: Har du hört talas om Funky Buddha?

Kram /J

2013-03-22 @ 17:26:38
jonas

hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej
hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej
hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej
hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej
hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej
hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej
hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej

2014-09-08 @ 23:39:18
jonas

hej hej hej

2014-09-08 @ 23:39:31
jonas

hej hej hej

2014-09-08 @ 23:39:48
camilla

hej hej hej hej hej

2014-09-08 @ 23:40:14
Robertcek

Doświadczony prawnik uzyska dla Ciebie należne odszkodowania

Rekordowe regresy, czyli sumy wszystkich wydatków związanych ze spowodowaniem stosownych wypadków pod wpływem trunków alkoholowych sięgają kwot, które umieją wywołać zawroty głowy. Zaniechano jednak przebicia pęcherza płodowego i pobrania [url=http://urlr.be/short/odszkodowanie70263]znajdz te informacje tutaj [/url] do badania PH. Według stwierdzeniu pełnego rozwarcia, przebito pęcherz płodowy, z któregoż odpłynęły zielone wody.

Co więcej należy zwrócić uwagę w fakt, że przedsiębiorcy używający z opodatkowania przychodów z prowadzonej działalności za pomocą ryczałtu nie będą zdołali pomniejszyć przychodu kwotę wydatków [url=http://cbi.as/odszkodowania21231]odwiedz strone internetowa[/url] związanych z pokolizyjną naprawą Bowiem w przypadku tejże szczególnej formy opodatkowanian odrzucić bierze się ich pod spodem uwagę przy ustalaniu poziomie podatku.

2017-07-13 @ 04:43:02
RubyEa

Buying an engagement ring is a large decision and a major purchase. This way, you can look for an engagement ring with confidence and satisfaction, knowing that you've got a backup plan should something go wrong. So finally you have opt to splurge on diamond [url=http://9i9.eu/30]wedding ring uk[/url] jewelry wedding rings, but before hitting the jewellery store take your good time and choose to what sort of diamond rings are you looking for; whether thick or slim, how big is diamonds, the occasion, whether it complements your style & most importantly the budget.
Like all jewelry, the purchase price for an engagement ring varies considerably with regards to the materials used, the design of the diamond ring, whether it includes a gemstone, the worthiness of any gemstone, and the seller [url=http://1i1.me/3l]http://1i1.me/3l[/url]. Engagement bands, like any other kind of jewelry, come in a variety of styles. You were so kind and helpful (and patient!) in assisting us select my fabulous gemstone.
For my wife's gemstone, my mom offered me diamonds which were passed along technology to generation inside our family. Not to forget, metal performs an important role in a gemstone ring, some wedding rings are occur white silver, platinum, some has two shades and much yellow gold. Read through our vast range of handcrafted engagement ring settings. We stand behind your diamonds, engagement rings, and earrings products with a 30-Day Money-Back Guarantee.
Buying engagement wedding rings online is in no way a mainstream pattern. Buying an gemstone online feels like a strange move to make. It's up there with buying an automobile you've never test driven or renting a residence you've never observed in person. My mum acquired her rings [url=http://1io.pl/31]engagement rings irish style[/url] there in 1968 and I got mine in '09 2009. simpler. After reading many reviews of the rings I liked I noticed how many people responded with such variance about how their diamonds came in with extreme cloudiness, dark places, pitting, etc.
Buy Diamond Wedding rings Online

2017-10-05 @ 16:52:09
URL: http://go.spikeseo.top/9Rx9T


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0