Rekordkul och tankespridd.

Till att börja med tänkte jag berätta att jag hade läsarerekord i måndags vilket är superkul. Så tack för det mina smygläsare, kul att ni läser även om ni är dåliga på att kommentera (känn piken)

Solen skiner och jag har tagit vara på dagen ordentligt, en liten sovmorgon och sedan en liten promminix runt återvallssjön. Älskar att promenera med lite musik i öronen, så hinner jag tänka och planera. 
Har så himla mycket att hinna med nu och planera. Skola, jobb, fritid och vardagsmåsten. Ibland känner jag att jag bara vill stänga in mig i mitt rum och ligga i min säng och gömma mig från världen. Jag älskar min vardag, men ibland blir det lite för mycket. 
 
Satt också och planerade för London med Kenny och mamma igår, mamma är fortfarande i förnekelsestadiet och vägrar tro att jag faktiskt kommer åka. Efter ett tag tog nyfikenheten över och hon var med och kollade på de skolorna jag kommit in på. "KTH är finare" sa hon om varje skola. Gotta love her. 
Känns som att jag börjar få ordning på mina London planer i alla fall, så det är skönt. 
 
Nu ska jag iväg och leka med barnen. I tisdags så blev det en riktig innebandy & uno dag med Jakob och sen tjejsnack och chokladbollbakning med Ebba. Kommer sakna dem så mycket när jag är i London, min andra familj. 
 
Nu har jag babblat av mig tillräckligt, så detta får räcka.
Ha en fin dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0