It is better to burn out then to fade away.

Just nu pågår så himla mycket i mitt liv, känner att jag inte riktigt hinner med ibland.
Planerar för framtiden samtidigt som jag försöker klara av nuet, och tro mig det är att ha många bollar i luften.
 
Sista terminen på gymnasiet är allt annat en än lek och särskillt när man har två jobb. 
Denna vecka är ovanligt lugn på jobbfronten. Inställt jobb igår hos barnen, och sen ett torsdagspass och ett lördagspass på Hollister och sen är veckan klar. 
Trots detta kryper stressen upp på mig, att komma tillbaka till skolan efter tre veckor ledigt då vi haft lov och praktik är både lärares och elevers mardröm.  Lärarna vill få in så mycket betygsunderlag som möjligt och vi elever får en chock när man kommer tillbaka med tusen nya uppgifter. Okej, nu överdriver jag men det är så det känns.
 
Nu ska jag plugga lite till och sen se någon bra rulle. 
Imorgon ska jag fotas med Hanna och Leo för deras projekt arbete, ska bli kul. Gillar att leka framför kameran, hehe. Och på kvällen ska Anna, Molly och jag göra våra masker för skivan vi ska på på torsdag. Är så aptaggad att jag håller på spricka.
 
Puss kära läsare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0