In space Sweden - AXE WORK.

Igår var det en lång men rolig dag. Mötte soffan på lunch vid 13.00 och 3 timmar senare var det jobb på SF med AXE. Detta var världens spontangrej och jag blev inringd som reserv då en tjej var sjuk. Det var Patrik, Fredrik, Cornelia och jag som bestod av astronaut teamet och vi hängde på sergel bion och delade ut produkter, minglade och fick folk gå med i en tävling att resa till rymden. Jag är med själv så ni kan rösta på mig:)) Sjukt coolt att kunna säga att man varit i rymden!

Nu är jag på g mot jobb på piren, sen ska jag byta flipflopsen mot klackar och gå ut och fira Noemi som blir 19 idag. Min lillplutt.

Ha en bra dag!



Kommentarer
Jennifer

Heej! du klagar på att vi secret people aldrig komenterar! Jag tänkte i alla fall fråga en lite random fråga haha.. Har du varit på festival någon gång och hur var det i så fall?:)
/Jennifer

2013-03-09 @ 14:26:24
Ine

Hej Felicia! :D Min intervju gikk jättebra!!! Var så sjukt nervös men det gick bättre än vad jag någonsin trodd :D blev supertaggad! Pratade med en dam på typ 50 +, trevligaste jag träffat, haha. Har du bestämt dig för hvilken skola du ska tacka ja tills? :)
- Ine

2013-03-10 @ 11:22:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0