I'm captivated by you baby like a firework show.

Eftersom jag inte haft någon motivation men också ingen tid för att blogga denna vecka så tänkte jag att jag gör det nu. Denna vecka har varit så bra.
I tisdags plockade jag upp världens bästa lillebror för att sedan ha en lång syskondejt.

Vi bowlade i en timme och Melker har blivit så mycket bättre än sist vi bowlade. Då hamna han i rännan varje gång, haha. Dessutom har han blivit jätteduktig på att heja på sin motspelare. Förut var han en grinig liten förlorare! Så det var superkul, fick dock träningsvärk i armen dagen efter.

Efter bowlingen åt vi middag på Vapiano, Melker åt pizza och jag pasta. Sen gick vi och handla godis och köpte biljetter till bion. Eftersom vi var för tidiga så gick vi och fikade på waynes också.

Vi såg the wizard of OZ, den nya versionen och både Melker och jag var helt chockade över hur bra den var. Melker sa att det var den bästa film han sett, förutom Ice age 4.

Efter bion åkte två trötta krigare till Norrtälje, kramade lite på pappa och kickan sen gick vi och la oss.

Världens bästa syskondejt.



Kommentarer
Anonym

Hmm jag har en fråga.. Felicia, hur ser du på homoäktenskap? Två likkönade gifter sig alltså. Det känns som du har väldigt gamla värderingar

2013-03-24 @ 20:51:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0