If this is what we got then what we got is gold.

Myskväll och förberedelser för att säga hejdå till min vapendragare. Kommer bli så tomt i min vardag utan henne. Patetiskt men sant.

Igår var vi i alla fall hemma hos mig, lagade först god sallad med halloumi, champinjoner, och lite annat gott. Efter maten kom sötsuget och vi exprimenterade oss fram till dessa "chokladknappar". Vi smälte Marabou choklad (man kan ta mörkare choklad för att vara nyttigare) hackade hasselnötter och blandade nötterna med frysta hallon. Sen gjorde vi underlag av chokladen, fyllningen på det och sist ett täcke till av choklad. In i frysen och sen vänta i ca 15 minuter. Sjukt gott!!

Därefter skulle vi välja film vilket oftast leder till att vi kollar på trailers i 100 år. Även denna gång. Slutade med att vi började kolla på "definitly, maybe" och Elin somnade efter 20 minuter. Tillslut gav jag upp och la mig som storaskeden. Himla mysig kväll.

10/10 helt enkelt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0