Hollister fest med världens bästa kollegor.

 
Ledsna och glada studer när vi sa hejdå till våra managers Katie och Alicia som har jobbat med mig sen jag började på Hollister. Vi ordnade ett suprise party för dom som ett litet fint farväll och kvällen innebar fina tal, massa gråt och massa skratt. Ett ordentligt farväl helt enkelt. 
Tror dom förstod hur mycket vi uppskattat dem under den tiden de jobbat med oss, och det kommer verkligen kännas tomt utan dem. 
 
Trots att det är sorgligt att säga adjö så kunde det inte blivit bättre, att dansa med stockholms snyggaste och underbaraste männikskor på cafe opera en söndagskväll kommer definitivt bli ett fint minne. 
Så mycket kärlek för mina underbara kollegor som förgyllar min vardag på piren.
Så en stor PUSS till dom.

Hoppas din helg var lika bra som min:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0