Come feel this magic I've been feeling since I've met you.

Gårdagen var kul.
YBC hade sin "maskeradbal" på pure. Temat var alltså maskerad vilket innebar att folk hade fina venetianska masker, cocktailklänningar och kostym.
Gossip girl in real life.
Jag var så taggad på temat, älskar att gå in för att klä ut mig också. Jag, Molly och Anna bestämde oss för att göra egna masker så vi hade maskpyssel i onsdags med några killar från deras klass. Himla mysigt. Det är så kul att pyssla, även om jag är dålig på det.

Tillbaka till skivan, så var det jättemycket folk man kände och från så utspridda umgängeskretsar. Träffade massor av fina människor som jag inte sett på evigheter. Ville krama om alla och dansa med dem hela natten men de är ju det som är krångligt när de är så många olika människor man känner på ett och samma ställe. Hursomhelst så var det kul, både Molly och jag mådde dåligt så vi ville åka hem tidigt, men vi var tvungna att vänta på Kalle och Anna som skulle dela taxi med oss.
Hemma hos Molly halv fyra och några minuter somna i världens skönaste säng. Är fortfarande lite druggy, en tempur säng står på inköpningslistan när jag flyttar hemmifrån.

Tusen tack till alla gulliga människor som var med igår. Himla bra kväll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0