April blir en bra månad. Paris & London bokat!

Kommer dö av lycka i April, hur ska jag kunna hålla fötterna på marken? Känns som att jag kommer sväva fram. Lillebrorsan blir 18 första veckan i april, sen skiva med min kära klass, veckan efter åker jag och hälsar på Julie i Paris efter att inte sett henne sen hon var hos mig i somras. Vilken lycka.
Sista veckan i April åker jag och hälsar på Elin, vid det här laget kommer abstinensen vara så stor att jag kommer spricka när jag ser henne. Kommer bli då konstigt att vara utan nån som man träffar nästan varje dag.

Att träffa mina favorit tjejer, i världens bästa städer får det att bubbla av glädje i hela mig.

LÄNGTAR.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0