"You are never given a dream without also being given the power to make it true. You may have to work for it, however."

 
Tagit tummen ur och äntligen satt mig och kollat på mina planer för hösten. Som det är nu är det två månader i antingen Sydney eller New York. Det pirrar till i hela magen när jag tänker på det. Måste klura på alla detaljer, spara ihop massor för att kunna finansiera hela resan och slutligen boka. 
Just nu känns det jättebra och jag tror verkligen att det kan vara en grymt bra grej för både mig och min engelska. Bra dag helt enkelt.

Nu ska jag sluta att tänka på framtiden för en stund och börja göra mig i ordning för nuet, ska möta upp mina båda Elins och rulla mot Christos Masters gala/ prisutdelning. Ska bli jättekul! Imorgon jobbar jag och sen hade jag tänkt unna mig en riktig slödag. Fantastiskt.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0