Oh happy day 1.2

Sitter just nu på nya favvo stället. Majito & co vilket är ett frozen yogo / crêpes / fika ställe. Så himla NICE. Elin kommer snart för ett snabbhäng innan jag glider till Norrköping och bråvalla. Ännu mera nice.

Hursomhelst , det jag vill komma till är dagens utmaning för att ta vara på dagen. Eftersom den kommer lite sent så får ni göra den imorgon istället!

Löningshelg är alltid trevligt och att unna sig är SÅ VIKTIGT! Bjud en kompis på en liten kaffe på fika stället eller unna dig själv den där chokladbollen du försöker stå emot.

För att prata klarspråk: gå till ditt favorit fik och unna dig någon frestelse. Eller ännu bättre, unna dig trevligt sällskap och bjud på en kaffe.

Jag kör nummer två, hoppas Elin är sugen på glass! Många kramar till er.



Kommentarer
hanna

Hur fick du jobb på bråvalla festivalen? kram

Svar: Hej Hanna, kul att du kommenterar!:)Jag jobbar för en eventbyrå som har lite olika event då man jobbar för olika märken.
Redbull skulle köra både bråvalla och hultsfred så jag anmälde mitt intresse och sen blev jag kontakatad för intevju. Event är superkul om man vill göra lite olika ströjobb ibland. Testa det!:)

KRAM
Felicia Elinor Weerén

2013-07-02 @ 11:40:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0