Midsommar glädje

Kommer inte finnas något behov av att plocka sju blommor imorgon och lägga dem under kudden imorgon. Har alltid vetat vilka mina framtida män är och att drömma om dem har blivit min vardag. Att de båda, samtidigt släpper sina nya låtar ger mig en euforisk känsla och vet inte alls vad jag ska göra av med all kärlek som bubblar ut ur mig just nu. SÅ. JÄVLA. BRA. 

Gavin Degraw- Best I ever had. 
John Mayer- Paper Doll. 
 
Gavins låt är helt genialisk, vill hoppa runt i cowboyboots och skaka ur all glädje hela natten lång varje gång jag hör den. Älskar att bli nyförälskad i en låt, det är alltid lika magiskt varje gång man lyssnar på nya favoritlåten. Han har ett litet nytt sound för att vara honom och jag tycker det klär honom jättebra.

Mayers låt är också underbar, har har samma stuk på denna låt som de flesta av hans andra låtar och älskar att han fortfarande bara kör sin grej. Känns inte som att han kommer bli "förstörd" som många andra artister. Han gör det han vill och gillar istället för det den pengakåta musikindustrin vill att han ska göra. Fantastiskt. Texten är i samma klass som alla hans andra låtar. Världsklass deluxe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0