Långfrukost & jobbsöndag.

Älskar frukost. Dagens viktigaste måltid och en stund att för bereda sig för dagen. Älskar att bara sitta själv och mentalt ladda upp för dagen. Återigen, märker man att jag är ensamvarg?

Gårdagen var först värdelös, planerna att dra ut till Sandhamn fallerade när Elin drog sig ur i sista sekund. Var bitter i flera timmar tills mamma och Kenny kom med världens bästa förslag. Middag i stan och bio, wiee.
Vi åt charkerier, risotto och pasta på portofino och drack varsitt glas vin. Efter det åkte vi till sickla för att se the great gatsby. VILKEN FILM! Mamma och Kenny höll med de flesta filmkritikerna om att filmen saknade handling och tyckte att den var sådär. Jag däremot, älskade den av hela mitt hjärta. Soundtracket, iscensättningen, skådespeleriet, miljön, regissering och filmskapandet. Och sist men inte minst, Leonardo DiCaprio. Han blir aldrig dålig.

Slutet var sorgligt och hade inte den "boom" effekten som filmen förtjänade men tyckte hela upplevelsen av att se den vägde upp.

Nu är jag på väg hem för att lägga mig i sängen och sova tidigt. Massa kramar till er



Kommentarer
Elin

Heej! Har läst din blogg ett tag nu och måste bara säga att du verkar vara en carefree person som är allmänt rolig att umgås med! Du verkar inte vara så dömande. Synd bara att det ska vara creepy att träffa folk man inte känner bara för att :/ hoppas vi ses på samma klubb någon gång eller kanske i London då jag också är där flera gånger om året :) ha det bra!

2013-07-07 @ 17:44:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0