Bästa bästis

 
 
Att uppskatta ens vänner är så viktigt, oavsett framgång eller motgång. Särskillt viktigt är det att dela glädje när det går bra för ens vänner och verkligen kunna glädjas åt andra. Tjejer har oftast så svårt att glädjas åt andra och jag tycker det är så himla tråkigt. Mina närmaste vänner är världens ballaste, mest talangfulla människor. Allt de åstakommer gör mig endast stolt och inspirerad. Känner mig stolt över att följa deras framsteg och att ha dessa fantastiska människor som vänner.
Tycker alla kan se det som en läxa, att bli inspirerad och glädjas av andras framsteg istället för att vara avundsjuk på dem. 

Men supergrattis till Elin, min bästa vän och favoritfotograf som fått bekräftat hur duktig hon är på det hon gör.
Kunde inte vara stoltare. PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0