Lediga dagar.

Igår jobbade jag 8 timmar på hollpan. Vid stängning var jag dödstrött men hade haft en fantastiskt bra dag. Mycket berodde nog på sömnbrist, övertrötthet och första kaffen på 1 år men hade så mycket energi. Träffade massa trevliga kunder och hela jobbdagen bara flög förbi. Väl hemma mös jag med mamma och Kenny, sen somnade jag till några avsnitt av how I met your mother. Så bra serie!

Idag är jag ledig så njuter av det fina vädret på bryggan, läser lite inredningstidningar och drömmer mig bort tills när jag ska inreda mitt första hus / lägenhet. Kommer bli så kul. Skiter sig journalistik/ media karriären ska jag fasen jobba med inredning!

Nu ska jag hänga med brorsan och hans kompisar, Sen ser vi vad kvällen tar mig. Puss på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0