Fina ord kommer bara från fina människor.

För tio minuter sedan satt jag dödstrött och drack tee, övertygad att jag skulle somna vilken sekund som helst. Plingar mig in på bloggen och får världens härligaste överraskning. Älskar när folk kommenterar, men just denna kommentar kändes lite extra i hjärtat.

Elin, du som skrev den fina kommentaren gör mig verkligen så glad! Blir uppriktigt så lättad när jag får så snälla kommentarer, känns ibland så konstigt att blogga om en sån stor del av en själv och så vet man inte vem det är som läser eller vad de egentligen tycker. Maria, min lillebrors flickvän berättade att hon smygläste min blogg när Fabbe och hon började träffas och blev livrädd för mig. Jag verkade läskig och dryg tyckte hon, idag är vi jättebra kompisar. Så superskönt att veta att jag inte uppfattas så för någon i alla fall, haha!

Men min mail är [email protected] om du vill ha kontakt. Så får vi se till att vi är på samma klubb när du är i London nästa gång! Massa kramar.
Felicia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0