Bråvalla festival.

Detta blir tyvärr inget längre inlägg även om jag verkligen är skrivsugen. Livat mig själv att sova innan klockan 12 och känner jag mig själv rätt så borde jag lägga ner telefonen nu.

Men först ska jag berätta snabbt om bråvalla. Vilken grej! Åkte dit med Redbull gänget vilket var några gamla ansikten och några nya. Jag delade rum med Vanessa och vi bodde på jättefina hotell president i Norrköping. Vi jobbade första dagen på torsdagen 11-21och trots en lång dag var humöret på topp hela tiden. Till skillnad från Hultsfred var stämningen på bråvalla och campingen överdrivet bra, alla var trevliga och mer mogna än besökarna på Hultsfredsfestivalen. Första dagen jobbade jag i bröllopsklänning då det var en av utmaningarna vi ville få folk att göra i och med att vi var challenge masters för Redbull. Väl hemma på hotellet igen somnade jag efter en god pizza och lite kakor. Drömde om alla frierier jag var med om och vaknade med ett leende.
På fredagen började min röst försvinna och efter vårt pass gick hela gänget för att se Frank ocean, så jäkla bra! Fantastisk röst och konsert. Efter det gick vi ut och drack vin på "vippen" dvs några artister men mest personal och de som köpt vip biljetter till festivalen. Lite lullig somnade jag gott och vaknade på lördagen med att rösten var totalt borta. Iväg och jobba stum i 6 timmar, kollade ron popes konsert som var lika magisk som förra året. Hem , byta om och iväg på middag på ett jättetrevligt ställe med Jenny, Bella och gabbi. Tjejsnack och vin. Tillbaks till festivalen för att se Avicii. Döbra drag och världens bästa avslut på en grym jobbhelg. Dansade som en galning och blandade tee med vitt vin för att "mjuka upp halsen". Himla gott.

Söndagen var hemsk, alla däckade i bilen hem till Stockholm och spenderade resten av dagen i sängen. Utan att kunna säga ett ord till min fina mamma som jag saknat när jag varit borta. Typiskt.
Nu börjar halsen kännas lite bättre och hoppas jag får tillbaks rösten snart.

Här kommer i alla fall en bildbomb. För en bild säger väl mer än tusen ord? Passande nu när jag inte kan prata. PUSS

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0