You look up to the sky and you long for something more.

Tumblr_lzaen9brx81qep56go1_500_large
 
Jag måste på riktigt vara knäpp. Understimulerad eller vissa skulle kanske till och med kalla det vilsen i själen. Men jag vill iväg, resa jorden runt, se nya ställen, träffa nya människor, se nya saker, få en annan vardag, lära mig och utforska. Det pirrar i kroppen och jag skulle vara redo att åka imorgon. Packa väskan och utforska och uppleva. 
 
Jag googlade upp en världskarta och börjar planera en resa som jag inte vet när jag kan göra. Det finns ingen tid, men måsten finns det gott om. Kan inte åka iväg. Men vill så gärna. Min fantasiresa får det bli så länge, något att lägga undan tills den dagen jag kan åka.

Jag vill åka till Australien och lära mig surfa, Usa så många delstater som jag alltid drömt om att besöka, Kina se och uppleva peking eller hong kong, Japan, safari i Afrika, Indien och Indonesien. Så jäkla coolt. 
Genom att bara kolla några resor inser jag hur mycket planering det krävs. Och det orkar jag tyvärr inte med nu på en söndagskväll. En annan gång kära vänner. 

Men hur sjukt hade det inte varit? Om jag har några främmande läsare får ni gärna kommentera vart ni hade rest, om ni varit i någon om dom länderna jag vill resa till och gärna ge tips/ synpunkter. Vore supersnällt.
 
"You look up to the sky and you long for something more, darling. Give me your right hand, follow me and you will never have to wish again"
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0