Why bother with love when it never last?

Nu mår jag sådär äckelilla. Dumma Fabian och Marran har bakat världens godaste kladdkaka. De åt halva tillsammans och resten fick jag. Tänkte först inte "synda" men chokladfreaket i mig tog över, 30 minuter senare var det ingenting kvar. Och JÄKLAR vad gott det var, tills nu. Nu håller magen på att explodera och abstinenshuvudvärken kommer. 
 
Aldrig lär jag mig heller, vissa kan verkligen äta så de blir måttligt mätta. Men inte jag. Jag ska äta tills jag vill spy, somna eller dö till och med. 
 
En av mina charmigare egenskaper.
 
Nu ska jag sluta prata om mat innan jag kräks. Godnatt på er.


Kommentarer
AMANDA LOOMA

men du då! visste inte att du hade blogg! pusssss

2013-01-30 @ 21:33:19
URL: http://ladylooma.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0