.

Precis lagt på luren på Skype samtalet med lillebror jr. Humöret var inte det bästa imorse då jag åt alldeles för mycket frukost och fick ont i magen. 10 minuter på luren med min lilla skitunge och jag är världens gladaste människa. Det räcker att se hans fina leende med en smula kaxighet så är dagen gjord.

Han är lite smutsig i ansiktet, som han av någon anledning alltid är och hans glugg är svår att missa när han ler. Samma glugg som jag hade när jag var liten. Och medan han pratar på så kan jag inte hjälpa att tänka att han är en perfekt liten varelse.

Jag saknar honom alltid. Oavsett om han är 12 timmar bort eller 2. Även när jag är med honom saknar jag det jag missat. För hur kan man nånsin få nog av någon som är så perfekt och gör än så glad? Någon som får dig känna den renaste formen av lycka.

Du är det bästa jag vet lillebror, hoppas du vet det.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/276011/images/2013/pic_50ed9e139606ee4cafdc9886.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0