All of these problems, they're all in your head

Nu ligger min lilla bebis och vilar mot min arm och världens bästa låtar spelas medan jag försöker komma på vad jag ska göra med mitt liv. Okej, kanske inte så dramatiskt men nu sitter jag här, en söndag likadan som alla andra söndagar och planerar veckan. 
 
Har inte mycket energi kvar, men tillräckligt för att tänka igenom veckan som har varit. Har jobbat tis och torsdag med barnen, ons lör och sönd hos Hollister. Många frågar hur jag orkar med allt, och ibland frågar jag mig det själv, men jag jobbar med världens roligaste människor och ungar så det blir så mycket lättare och roligare. 
Så, när jag känner självömkan komma så försöker jag bara tänka på hur kul min vardag är. Och då inser jag att jag trivs otroligt bra med mitt liv, jag har fantastiska vänner i skolan, som får mig att orka med tidiga morgonar, eller sena eftermiddagar, mina kollegor på hollpan är guld som alltid får mig skratta, och barnen är bara mysiga och när "plikterna" är klara kommer jag hem till världens mest stöttande familj.
 
 
När jag slutade jobba idag slog jag mormor en pling och har lovat mig själv att åka och fika med henne i veckan, jag glömmer oftast bort eftersom jag är trött i veckorna men NU ska det bli av. Särskilt nu när jag skriver det här, annars får jag skämmas. 
 
Imorgon kommer min kära vän hem från Budapest, vill möta honom på arlanda och krama honom tills han vill fly landet igen.Så blir att hänga med Dan och träffa lite andra sköna människor i veckan. 
Så nästa vecka blir kul, det känner jag på mig.
Nu är jag så trött att jag höll på skriva känner som tjänner, så tror att det är bäst att jag slutar nu.
 
Sov gott kära vänner, läsare och främlingar. 
Puss
 
 
Ps. Bilden är ifrån helgen, när vi hade hollister bio&middag mys. Jag som brukar vara kamerakåt var den ända som lyckades kolla bort, nu kommer kontraktet ryka. Men kul hade vi. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0