Adore you

Kommer bli ett snabbt och slarvigt inlägg, eftersom jag ska upp 04.55 och förbereda mig för en lång skiddag i ekeröbacken. Känns lite väl optimistiskt att hinna somna så här tidigt så tänkte glo på några vamparie diaries innan. Måns ligger redan bredvid mig och snarkarr efter ett antal misslyckade försök att sno min uppmärksamhet från datorn genom att sätta sig på den. Cat logic, säger bara det. 
 
Hursomhelst, idag var första skoldagen sen jag kom tillbaka från mexico. Har många nya kurser så det är lite förvirrande men samtidigt spännande och kul med nått nytt. Har också fått mina betyg från några av de kurserna jag läste förra termin och trots att man som svensk inte får skryta eller vara nöjd över sig själv måste jag säga att jag är riktigt stolt över mig själv. Att jag lyckas ha två jobb och samtidigt sköta skolan med marginal. Så ett smått och väldigt osvenskt JIPPIE för mig. 
 
Efter skolan mötte jag upp Elin R på götgatan och vi satte oss och tog en fika på fotöljen. Det bästa med att träffa en barndomsvän som man inte sett på länge är att det aldrig blir konstigt att ses efter lång tid ifrån varandra. Elin och jag har inte setts på 3 veckor vilket innebar att vi pratade i mun på varandra. För mig är att träffa en riktigt bra vän som terapi, känner mig lyckligare, mer motiverad och får tankarna samlade. Det är en trygghet och energi. 
 
Känner mig så lycklig att jag har så många fantastiska vänner. De är underbara och snälla- ställer alltid upp och finns där, de är spontana ochroliga- får mig alltid att skratta , de är vackra och smarta- får mig känna mig speciell och uppskattad. 
 
Så nånstans, är jag så himla stolt över mina vänner. De ger mig så mycket bra energi och även om jag vet att jag låter som nån knäpp "energi vodododo" tant nu så är det verkligen så. Jag beundrar mina vänner och att veta att de känner samma känslor för mig som jag för dem gör mig stolt över mig själv.
 
För hur kan jag ha förtjänat såna fantastiska vänner? Helt omöjligt att förstå.
 
Nu är jag tom i huvudet, så dax för tvtittande. Godnatt fina läsare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0