2012, kärlek till er.

2012

Januari . Började året på Kanarieöarna där vi spenderade en vecka över nyår. Partyhattar och konfetti på nyår och sol och bad de andra dagarna. I februari gjorde jag en hårvisning för toupema belgal hairshow 2012 på nalen. Alla hjärtansdag firades med Joel, Lukas, Micha, Sam, Falke, Wille, Noemi, Leonora, Hanna, Jennifer och Emma på café mix. Bästa alla hjärtansdagen någonsin. Hela februari månad blev det mycket partaj, som nybliven 18 åring gick jag på varenda fredagsmiddag på collage.
I mars fyllde både Jennifer och Noemi 18 vilket också ledde till party och de första studentskivorna. Brorsan fick sin första flickvän , Maria, som också blivit som en extra medlem i familjen under året. Gjorde även mitt första besök i London och England med mamma. En weekend fylld med tjejtid, shopping, musikal och margaritas. Blev också scoutad av aberecombie och gick på intervju. I mars gjorde jag mina 3 veckors praktik på media bolaget mastroc, en underbar arbetsplats och sköna kollegor.
I april fick jag reda på att jag fått jobbet och hade möjlighet att komma och jobba när jag vill. Mamma, Kenny, Fabbe, Karim, Ullis, Johan, Richard, Viktor, Elin och jag drog en vecka till Åre i april. Den roligaste veckan i Sverige NÅGONSIN. Från skidbacken till afterskin, till bastun för att nyktra till, ut och äta middag och sedan ut och slira med gänget. I Åre var vi rockstjärnor hela gänget och tänker tillbaka på veckan med ett stort gapskratt.
Firade även lillskiten till lillebror som fyllde 17 i april. Och Valborg firades på Ekeby gård med Elin och thoko och ett gäng andra.

Maj månad rockade vi vidare på de roligaste studentskivorna , hyllar särskilt Elin R för att vara med som min partner in crime på både skivor och ons & helgutgångar. Trots det låter som bara festande så hade jag en vit månad mellan april och maj. Denna var dock slut den 14e. Den 11e ( inte helt säker) anlände one direction till Sverige och jag Emma, Leo, Jennifer, Noemi, Hanna och Fanny spenderade timmar på götgatsbacken för att få se en glimt av killarna. Vilket jag verkligen fick den 14e. Årets bästa måndag spenderades på café Beirut, där killarna skulle ha en typ av "releasefest" ochbjag blev ditbjuden + 2 av en kompis från collage. Denna kväll var bland det mest underbara och sjukaste jag varit med om. När jag tänker tillbaka känns det som en dröm, overkligt. Är inte bara överlycklig över att ha träffat killarna, utan också för att Harry presenterade mig för den tjejen som idag är en av mina bästa kompisar, Elin M. Resten av maj svävade jag på moln och den 28 maj åker jag och mamma till London igen för att bosätta mig där för att jobba & leva livet hela juni månad.

Detta kapitel skulle kunna bli en bok, då min månad i London är det mest prövande jag nånsin gjort. Träffade världens roligaste människor genom jobbet på Hollister / gilla hicks på regent street, blev befordrad från model till camera girl och bikini girl. Stod med lifeguards hela dagarna, kvällarna spenderades på Londons gator. Shopping, bio och bus på ett funland vid piccadeli cirkus, filmpremiär med katy perry, hänga på samma klubb som Tyson beckford och flo rida, gå på lacoste party, martini party, och olika Hollister och aberecombie kvällar. Jalouse, mahiki,project och BLC. Bli team napolian med tia och Martina, lära känna världens snyggaste människor. Gå på dejter med dan för att få vara svenskar i England. Firade midsommar på project till svensk musik i form av live djing fr.o.m. Sebastian ingrosso. Fett! Summerlove och oändliga nätter fyllt av dans och ren lycka. Min norska syster kom och hälsade på 3 nätter i London också, vilket var lite toppen över iet på den månaden. Veckan efter kom brorsan ner för att hämta hem mig, ett avskedsparty och massa gråt och sen var juni månad över.

Juli, kommer hem och firar elin R som blir 19. Sen åker jag en vecka med mina bästa klasssisar till marbella. Sol och bad på dagarna, och fest på kvällarna. Dansa till Call me maybe till klockan 10 på morgonen, rappa med i "crack city bitch" och dansa vårt allra fulasta. Veckan gick superfort , det var så kul att vara återförenad med alla och vips var vi hemma igen. Tia kom på besök till Stockholm och Elin M och jag visade upp Stockholm i sina bästa dagar. Grönalund, snaps, collage , east och Sandhamn med Sophie och Elin. Även den veckan gick så fort då vi mest kollade sex and the city och solade hemma vid bryggan och jag lärde mig vindsurfa. Tia åkte hem och jag kom efter, jobbade ytterligare några skift på Hollister men gjorde mycket annat också. Veckan efter åkte familjen till marbella igen. Alesso på Olivia valiere och sjuka kvällar med sköna människor från Stockholm och Nacka.

I augusti började skolan. Firade Astrid och Elin som blev 19. Och fick jobb på Hollister i gallerian , här hemma i Stockholm. Hårdträningen börjar och jag och Elin spenderar varje ledig tid på gymmet.

September är jag med i min första musikvideo. Fabian och jag går på Ledin showtime.
I oktober är jag tillbaka i London igen, jobbade några bikini skift men också som personal på ett Bond event. Ute och festade hela veckan men även bio och mys hos familjen Lewis. Iväg till marbella igen för några regniga dagar med massa tränande men god mat.
I november började jag med min ansökan för universitet, jobbade som en galning och började med detox. Firade Mazy som blev 18 med limousin åkande och party. Var på swedish house mafia och stod längst fram med marran.

December blir jag 19 och firats av världens bästa vänner och familj. Gick på spa med mamma och middag och utgång med de närmaste tjejkompisarna. Julafton firades i Norrtälje med en supermysig och lugn jul. Skjuta gran med lillebröderna och farsgubben. Juldagen var vi på Ingarö med mormor och morfar. Den 27e åkte mamma, Kenny , Fabian och jag till Mexico och här börjar jag nya året.

2012 har varit det bästa året i mitt liv, jag har kunnat resa, med fantastiska människor till otroliga ställen, men samtidigt är jag så tacksam över allt jag har på min hemmaplan. Mina vänner och familj är det som betytt mest detta år. Både nya vänner och gamla ansikten.

Så tack till er, ni som varit med och gjort mitt år.
Det är med lycka och kärlek jag tänker tillbaka på mitt år och det är allt tack vare Er.
Ni vet vilka ni är.

Ps.2013 ska bli ännu bättre! Ds



Kommentarer
=)

Sheit, du har rest en bit från kvarnberget. Låter lite för nice. Avundsjuk.

Ps. Rack* city bitch!

2013-01-07 @ 04:52:00
Anonym

Vi finns alltid vid din sida, trots olika åsikter ibland. Puss

2013-01-10 @ 00:34:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0