Frullefreak

Får gå upp 500 år innan jag ska åka för att hinna att fixa och trixa med min brakfrulle. Älskar mat och älskar frukost!

Mat är verkligen ett intresse i mitt liv och det beror väl på att både Pappa och Kickan, Mamma och Kenny är jätteduktiga på att laga mat. På så sätt har man väl blivit lite bortskämd och därför har jag utvecklat med mina lyxfrukostar.

Grönt te, frysta bär, havregrynsgröt, grekisk yoghurt, ägg, omelett, fruktsallad, bananpannkakor, plättar, juicer och smoothies, ja ni förstår.

Älskar mina frukostar.
De ger mig en lugn och bra start på dagen så att jag känner att jag är redo att erövra världen. Typ så.

Nu ska jag skynda med att klä på mig, som vanligt har jag drömt mig bort och ätit alldeles förlänge. Fasen.

Ha en bra dag.


Och juste, fick se en liten förhandsvisning av videon jag var med i i september, den är otroligt vacker och låten är så himla mysig. Så håll utkik, snart kommer den vara tillgänglig för er också! Konstigt att se sig själv på film också, är som alltid lite för hård mot mig själv men min familj och Elin försökte övertala mig att jag var fin, haha. Tur att man har dom.

Kram på er, nu är det skit bråttom!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0