Fredagsfix

Jag har fått världens finaste alla hjärtansdags present från mina fina morföräldrar. En skrivmaskin, vilket var nr1 på önskelistan på studentpresenter.

Så himla lycklig!!
Maskinen är gammal och jag måste slå på tangenterna för att färgen ska fastna,
vissa bokstäver fastnar och den hackar upp sig ibland men det gör den bara charmigare.

Som ni ser i texten har jag skrivit fel, och när man väl skriver fel finns det ingen återvändo. Och det är något vackert i det. Att acceptera och skriva vidare.

Så texten som sitter i en tavla i mitt rum nu, är inte korrekt men på något sätt perfekt. Love it.

Nu ska jag sova, ha en fin helg.



Kommentarer
Ida

Hur gör du med träning och kost? Tränar du något särskilt?:)

Svar: Har svarat på din fråga i ett inlägg. Säg till om du undrar något mer specifikt så kan jag skriva tex mat tips eller ett tränings upplägg!:) KRAM
Felicia Elinor Weerén

2013-02-18 @ 20:20:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0