Det där men JOLO

Kanske ska passa på och berätta om onsdagen också. När pensinären, detoxfreaket var ute och dansade!
Linn ringde mig och förstörde min planerade myskväll, men tack för det för kul hade vi.
 
Mötte Linn och Sara på Brillo vid elva och sen rörde vi oss till cafet. Bartenden skrattade åt mig som beställde "frukdrink utan alkohol men gör den fin" hela kvällen. Tack till han, väldigt goda och fina drinkar. Har också insett att jag hellre dansar till hip hop som på alla klubbar i London än house, när man kör nyktert. House är bara kul när man kan sjunga med eller är aspackad, allt annat är menlöst. Vi hade väldigt trevligt sällskap på cafet och trots att vi sa att vi skulle dra hem vid ett stannade vi till stängning. Ojdå.
 
Efter det drog vi vidare till White, när party modet var som högst. Jag blir oftast så, är jag glad, pigg och har dansat mycket vill jag dansa mer, bli ännu gladare. Väl inne på White, efter världens sjukaste taxi resa ( denna historia håller vi för oss själva linn haha) så blir det mer dans och mer fruktdrinkar. Slutade med att vi stannade till stängning där med.  Klockan 6 var vi hemma hos Linn, efter att ha promenerat från stureplan till slussen i snön. Tjejsnack och fnitter. Väl hemma så möter vi Linns söta mamma i dörren som håller på att göra frukost. Linn och jag bytte om till morgonrockar och drack te och kaffe med Linns mamma. Klockan 8 börjar båda vi i skolan och utan att ha sovit en minut är vi där i tid. Applåd till oss. Jag hade tur som hade inställd lektion och fick en hemläxa istället.
 
Hemma på kära ön vid klockan 11 och somnade i princip så fort jag klev innanför dörren. Lilla missen som var glad att jag var hemma genom att ligga vid mina fötter.
 
Bra kväll, natt och morgon.
Nu har jag äntligen fått dansa av mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0