Det där med att va kär i ett boyband.

Tänkte att jag kunde skriva lite om det som står i min beskrivning om mig själv- Pojkbandsuckern.
 
Först och främst brinner mitt lilla hjärta för One Direction, har deras två album på en hylla i mitt rum ( gömmer undan dem om någon kommer på besök, haha) och har en One Direction dagbok + penna med hela bandet på som jag köpt till mig och Elin. Hade gärna haft hela rummet fullt med posters på killarna om jag inte brydde mig om att jag är 19 och inte 14. 
 
Blev dödsförälskad i One direction när de släpte singeln What makes you beautiful, att jag hade turen att få dansa med hela gänget i bandet till den låten gör att jag älskar den ännu mer. Minnen svämmar över mig när jag lyssnar på den. De snabba låtarna lyssnar jag på och blir så glad att jag vill hoppa och dansa som ett barn. De ledsna och fina balladerna vill jag skriva ut texten till och sjunga som att mitt hjärta var krossat. Det är det bästa med One direction, glädjen och känslan. 
 
Justin bieber är ju helt underbar också, oavsett vad alla säger. Han är dösnygg och så musikalisk. Jag var fast för honom  reda när han var mer "barnslig och söt" och sjöng baby och one time. Nu är han ju mycket äldre och har "swag" men gillar honom fortfarande. 
 
Genom mitt jobb på Hollister så brukar oftast en One direction inspirerad låt med på listan. Och därav de två senare låt länkarna, Austin och Ryan. De är inte riktigt på One direction nivån men tillräckligt för att göra mig glad och digga med. Himla bra.
 
Vad jag gillar med boyband musik ( kallar även Justin och Austin för boyband) är att man blir så himla bra. Det är kanske inte världens djupaste texter, men bra nog att krossa små flickors hjärtan. De är bra att nynna med till och melodierna fastnar. Har jag en dålig dag så lyssnar jag på nån bra låt och så är allt genast mycket bättre. Och även om det är patetiskt, sjunger de så att alla tjejer får tro att de är till dom, och sjunger de som alla behöver höra ibland. Jag känner mig alltid lite bättre efter att jag lyssnat på nån catchig låt. Perfekta egoboosten. 
          
 
           
              
          


Kommentarer
Michelle

söta lilla feliiiicia! Berätta väl att mina lärare dansade till 1D på skolavslutningen? haha :D

Svar: Haha, åh michelle vad jag saknar dig!! Ja, du skrev det du skulle filmat!!! haha PUSS på nosen
Felicia Elinor Weerén

2013-03-04 @ 03:51:22
URL: http://andstitch.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0