Blir så glad när ni kommenterar:)))

Blir verkligen så glad när ni kommenterar, för jag är ju lika nyfiken på er som ni (förhoppningsvis) är på mig. Ser ju att det är massa som läser men ingen som lämnar något spår, haha. När ni kommenterar känner jag mig mindre schizofren.  
 
Idag har jag jobbat ett litet pass på hollister och sedan har jag ätit supergod middag med mamma och kenny. Nu har jag ett litet film marathon och har betat av både Pitch perfect, Hanna montana och nu Valentines day. Himla bra dag. Och här kommer svaren på kommentarerna:
 
 
Ine
Hei Felicia! 

Vet ikke om du husker meg, men vi pratet sammen på instagram (haha) :D Jag ska på telefonintervju med City University, SKITNERVØS!!!!!!!! KAn inte du fortelle hur det gikk med dig??? DØØR av nervøsitet!!! Takk :D

 
Hej Ine, klart jag kommer ihåg dig, min soon to be london kompis, hihi! När har du din intervju? Det kommer säkert gå jättebra. Jag vet inte vad de kommer ställa för frågor, men Birkbeck frågade mycket om vad jag tycker om deras koncept, om jag läser tidningen / kollar nyheter och sen att jag skulle berätta kort om mig själv. Jag la ner dagar på att förbereda mig för intervjun och trodde att de skulle fråga om mina mål och ambitioner, men de frågade inget personligt. Mitt tips är att kolla massa engelska filmer, ha "fake intervju" med nån kompis eller förälder och sen försöka att inte vara så nervös. Det kommer säkert gå jättebra, berätta hur det gick sen!! LYCKA TILL:D 
 
(Gjorde en google translate vis du ikke förstod något haha)
 
 
Hei Ine, selvfølgelig husker jeg deg, vi kommer snart å være london venner, hihi! Når du har intervjuet? Det vil helt sikkert gå bra. Jeg vet ikke hva de vil stille spørsmål, men Birkbeck spurte mye om hva jeg synes om konseptet sitt, hvis jeg leser avisen / ser nyheter, og da jeg skulle fortelle deg kort om meg selv. Jeg satte ned dagene til å forberede seg til intervjuet og trodde de ville spørre om mine mål og ambisjoner, men de spurte ikke noe personlig. Mitt tips er å sjekke massen av engelske filmer, har "fake intervju" med noen venn eller forelder, og deretter prøve å ikke være så nervøs. Det vil helt sikkert gå bra, fortell meg hva som skjedde da! LYKKE: D
 
 Johanna
 
Vad för intervjun ska du på?:)
 
Hej Johanna, skulle haft en skype intervju med ett universitet som jag sökt till i London. Men signalen var så dålig så de ringde via telefonen. Så det var en vanlig intagningsintervju fast via skype / telefon. Sjukt läskigt men lärorikt, haha:)
 
Brudarna som nt kom ut från bestofbrands i mood ;)

Vacker!

 

Haha, åh nu fick jag mig ett gott skratt! Det är inte lätt det där med att veta om man ska trycka eller dra i en dörr... Lika pinsamt varje gång.  Och hur hittade du mig?:D Tack för räddningen än en gång!!

 

Och fortsätt kommentera, det är jättekul!!



Kommentarer
Ine

Haha, åå, definitivt London kompis!
Tuusen tack for råd och tips!! hjalper virkelig jättemycke! Intervjuet er på onsdag, så har litt tid til førberedningar heldigvis :)
Haha, känner mig som en stalker som följer dig både i bloggen och på instagram...
Det skal jag gøra :D håppas du kommer inn dit du vill ochså!

Svar: YAY, haha good start:DJeg hopas det går kjempe bra for deg. Ta de bara chill!:))
Haha, jeg begynne og följe deg nå så du ikke känner deg som en stalker!
og Lykkee igen nå!! Glöm ikke og tell meg hvor det gick!!
Felicia Elinor Weerén

2013-02-28 @ 20:45:03
Ine

Tusen takk :):) värkligen, känns lite bättre när någon annan har gjort precis hvad man själv ska göra och peppar!
Hahaha, vad gullig du är!
Klart jag ska komma ihåg :D glömmer inte!! Haha!

2013-02-28 @ 21:09:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0