Reunion

 
 
 
Går inte att förklara hur sprallig och lycklig jag känner mig nu. ÄNTLIGEN är mina färglada pinglor hos mig i storstaden. Bara tanken gör mig helt bubblig i bröstet av lycka. Vill skrika, hoppa högt och framförallt platsförflytta oss till Marrquee bara för ikväll. Jaja, nu ska vi tänka nya banor och lämna New York romansen. På fredag ska jag krama om dom i år och dar, ska visa Vendela utelivet i Stockholm och presentera dem för alla mina bästa vänner. Gud så jag ser fram emot det! Världens räddning nu när jag sitter insnöad i plugg och TOEFL test övningar. Heja heja felli. 

Snart, snart, SNART blir det en riktigt färgfylld reunion. Can't wait.


Kommentarer
vendela

Ahhhh det var så kul att träffa er igen, längtat ihjäl mig!! Bästabästabästa! <3

2013-12-07 @ 18:33:10
URL: http://vendelasara.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0