Keep me where the light is.

 
 
Sundays. Älskar söndagar. Uppe med tuppen för att göra mig fager inför en fotografering med Jettman Photography. Iväg till Norrtälje och min andra hemmaplan, Norrsund Gård. Fotas i det mest perfekta vädret med våra vackra hästar. Bjuder på lite behinde the scenes bilder så förstår ni vad jag menar med perfekt väder. Efter fotograferingen, ett litet kaffe och bullar påtå så begav vi oss tillbaka till staden. Mötte familjen och våra bästa barndomskompisar på middag på Urban Deli i Sickla för att sedan se filmen "100 åringen som gick ut genom fönstret och försvann". Så döbra att det finns inte. En svensk Forrest Gump film.

Nu ska jag sova och peppa inför nästa vecka med jobb och nyår. Avslutar med några rader från filmen " Det är som det är och blir som det blir" 
 
KRAM.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0