.

Jag önskar att jag aldrig fått reda på hur din röst låter.
Jag önskar att jag aldrig fått lära känna varje del av ditt ansikte.
Jag önskar att vi aldrig hade kysst.
Jag önskar att jag aldrig fått reda på vilka låtar du lyssnar på.
Jag önskar att jag aldrig fått veta hur du känts att röra.
Jag önskar att vi aldrig hade hänt.
Jag önskar att jag aldrig fått reda på hur det känns att ha dig i mitt liv.
Jag önskar att jag aldrig fått känna hur det känns att se dig försvinna.
Jag önskar att vi aldrig hänt.

Jag ångrar dagen jag lät dig se på mig, inte bara titta utan verkligen se.
Då en värme sken ut från dina ögon och det glittrade i din blick.
Jag ångrar dagen då du kollade på mig, rörde mig, som att jag var magisk. 
Dagen då du började kolla på mig som att jag var det vackraste du sett.
Jag ångrar dagen jag trodde på dig, när du sa just dom orden.
Jag ångrar dagen jag erkände att jag fallit för dig, dagen jag slutade kämpa emot.
 
Jag ångrar mig,
jag ångrar dig, 
jag ångrar oss. 
 
Jag önskar att jag kunde gå tillbaka till allt som var i mitt liv innan dig.
Jag önskar jag kunde gå tillbaka till den personen jag var innan dig.
Jag önskar jag kunde spola tillbaks, hoppa tillbaks till dagarna utan dig.
Dagarna utan smärtfylld lycka, kärlek som fick mig tappa luften och ett behov som aldrig tog slut.
Mitt liv utan dig.
 


Kommentarer
Anonym

ajj, ont de gjorde att läsa denna.

2013-12-05 @ 13:54:48
Anonym

ajj, ont de gjorde att läsa denna.

2013-12-05 @ 13:54:48
Anonym

Gud så vacker, känner igen mig till 1000!!! Var hämtade du inspiration till texten? :) tycker det är intressant hur olika människor tänker osv när de skriver :)

2013-12-06 @ 00:27:49
lina

Hej! Jag har fått mitt hjärta krossat, min kille har gjort slut med mig! snälla kan du ge tips och råd, du verkar vara en sådan otrololigt klok människa!

2013-12-06 @ 10:45:21
Felicia

Hej anonym, tusen tack för de snälla orden!
Hittar inspiration från allt möjligt. Men det måste börja med en känsla eller några meningar jag vill få ut / säga. Sen måste jag försöka va ärlig mot mig själv och skriva det jag känner och det är den svåraste biten. Ibland känner man ju inte en sak utan 1000 olika grejer , särskilt när det kommer till kärlek.
Hoppas svaret inte var allt för luddigt!:) KRAM

2013-12-10 @ 12:52:32
URL: http://Weeren.blogg.se
Felicia

Hej tjejen, tack för att du kommenterar min blogg!
För det första, är ledsen för din skull. Kärlek gör ont, så är det bara. Det är mycket saker som kan sägas som kanske kan hjälpa dig, men vad jag tror är viktigast just nu är att du försöker hitta tillbaka till dig själv. Umgås med folk som du mår bra av, och som får dig att KÄNNA dig bra. De personerna som tar fram den bästa sidan hos dig. Det kommer säkert vara jobbigt nu i början, och många säger att det bättre med tiden. Jag är lite old school och om jag gillat nån stannar det kvar med mig LÄNGE! Tror det bästa du kan göra är att fokusera på att minnas det hela som något bra och vara glad att det hände än att tänka på att det är synd att det är slut.

Hoppas orden hjälpte lite!
Massa krama och tankar till dig!
Felicia

2013-12-10 @ 12:57:43
URL: http://Weeren.blogg.se
Anonym

Bara en fråga, ÄLSKAR din blogg och din personlighet förövrigt, men har du någon tro? Alltså är du kristen eller tror du på ödet eller något annat typ äkta kärlek? Kort sagt; vad tror du på och hur påverkar det dig? :) skulle vara roligt att höra ditt svar, tycker det är intressant att se hur folks "tro" kan återspeglas i personligheten!
kram

Svar: Hejhopp Anonym, tack för att du kommenterar! Även TUSEN TACK för de snälla orden, blir så blad :') Mycket rolig fråga, superintresant!!
Jag har konfimerat mig men skulle inte säga att jag är särksilt troende. Jag lever ju självklart genom de svenska lärdommarna med moral och etc men inte mer än så. Däremot tror jag på en himmel eller något slags liv efter döden. Vill ha något fint ställe där jag kan tänka att våra bortgångna vänner är och har det bra. Inte bara att man försvinner till det tomma intet.

När det gäller ödet så är jag lite kluven. Tror verkligen att det finns något som är förbestämt. Du ska träffa vissa människor i ditt liv, du ska göra vissa saker i ditt liv och vissa saker händer bara osv. Tror verkligen på det där " de var menade för varandra, ödet som gjorde att de träffades" osv.
Men sen så kommer min schizofrena sida fram som är alldeles för otålig för att vänta på mitt öde. Mina vänner brukar oftast göra narr av mitt sett att "skapa mitt egna öde" Vendela kallar det WeerenPower haha. Men jag tror att om man verkligen vill ha något/ någon, om man verkligen vill göra något så ska man bara gå ut och ta för sig. Vissa saker kan man inte vänta på och på så sätt så är mitt förstahandsval av öde det jag skapar för mig själv. När det gäller äkta kärlek så tror jag däremot att det måste vara det "riktiga" ödet som fifflar ihop några. Men det är bara av egna erfarenheter. Hoppas det inte blev alltför luddigt, kan vara lite abstrakt i mitt pratande ibland!


Tack igen för en superkul fråga, hoppas det var ett någurlunda svar.

KRAM KRAM
Felicia Elinor Weerén

2013-12-12 @ 18:31:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0