Does he know you can move it like that? - 20th birthday

 
 
Alltså älskade vänner, hur bra är inte ni?

Min 20 årsdag kunde inte varit bättre. Elin och Elin kom tidigast, mina räddare i nöden. Först hjälpte det mig att korka upp och börja på den första flaska champange. Efter TOEFL testet behövde jag verkligen kopppla av och finns ingen bättre hjälp än två bästa vänner. Klockan sprang iväg och i snöstormen kämpade sig mina närmaste vänner ut till lilla mig på Ingarö. Tanken var att vi skulle äta en trerätters med mat somm vi hade över efter att haft en kock hos oss dagen innan. Vi började med att äta vietnamesiska vårrullar, färska och stekta och efter massa presentöppning och skratt så var alla för mätta för att börja på varmrätten. Istället blev det passionsfrukt cheesecake och mer presentöppning. Fick alldeles för mycket fint och blir helt varm i bröstet när jag tittar på alla paket som ligger upppackade här nu, Mina vänner och familj känner mig så väl.

Tusen tusen tack för allt, Elin, Elin, Dan, Filippa, Vendela, Sophie, Sophie och Linn. Utgång, middag och presenter. Ni är bäst i test. Mest vill jag tacka er för att ni är ni, kan inte få in mer färgstarka människor i mitt liv! Love you.
Eran Feli.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0