And nothing can knock us down

Vilken härlig dag! För det första fick jag sova 12 timmar, något jag verkligen behövt efter helgens galenheter! Fredagen var magisk, fyllde 20, gjorde TOEFL test, firades av de bästa vännerna, utgång, hemgång osv. Ska berätta ALLT i nästa inlägg. Lördagen var omöjligt ännu bättre, Dan kidnappade mig. Kan inte ha bättre vänner. Berättar allt om det i nästa inlägg också. En liten summering hittar ni på min instagram film : feliciaweeren @ instagram.


Men idag i alla fall, var det dags för att ta tag i mig själv. Mötte lilla solskens Vendis på middag på fåtöljen. Världens bästa fik i Slussen. Blev hälsotallrik, pannkisar och en hallon/ jordgubb och vit choklad paj. Mums mums! Efter det körde vi ett boxning pass på Nordic wellness. Aldrig boxats förut så Gud vilken rolig upplevelse! Vet inte varför men under en timme kommer lite gömd (?) ilska ut och det var så skönt att bara få ut allt i några slag. Vendela tyckte att jag var riktigt stark och hon var ettrig som en terrier, vilken bra träningskompis! Imorgon ska vi köra ett nytt pass. Längtar!

Godnatt och glad måndag!



Kommentarer
Amanda

Hej fina Felicia!!

Jag har sett att du arbetat på olika events, tex Carlsberg på Arlanda om jag inte har fel? Hur fick du dessa jobb? Verkar vara så kul!

Kram!

2013-12-10 @ 21:34:48
Felicia

Hej fröken, tack för att du kommenterar på min blogg:)
Jo precis, har jobbat flertal event. Om jag inte minns fel så har jag skrivit massor om det under kategorin "Kommentarer" om du vill läsa mer ingående.
Jag blev rekomenderad till en firma ( eventbolag) gjorde lite jobb för dom och nu finns jag med i två olika eventbolag. Jag rekomenderar perfect noise starkt, Annelie är min favorit projektledare! Hon är en superwoman. Hoppas du får vara med på nått roligt event! KRAM

2013-12-11 @ 11:51:43
URL: http://weeren.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0