And I never saw you coming.

Att se dig gå mot mig, att se alla som kollar och veta att du är min. Att möta ditt leende med mitt. Att veta att det är du som skapat denna värme i mitt bröst. Att missa bussen och inte bry sig. Att veta att man inte blir lyckligare än såhär. Att höra musik som inte är där. Att ha så mycket känslor inom sig att man spyr upp en massa pladder till kompisarna som tröttnat på att lyssna för längesen. Att aldrig få nog av att säga ditt namn. Att få vara nära. Att få skratta med dig. Att få kyssa dig när du är nyvaken med sömniga ögon. Att inte kunna somna för att kyssarna aldrig tar slut. Att lägga sig som ett pussel längs din kropp. Att få vara nära på alla sätt. Att få höra att du tycker jag är lika fantastisk som jag känner mig när jag är med dig. Att aldrig få nog av att kolla dig rakt in i dina ögon. Att du fortsätter fascinera mig varje dag. Att veta att du valt mig, bara mig. Att veta att all den kärlek jag känner för dig, känner du för mig. Att veta att det är du och jag. Att veta att ingenting stoppar oss nu.
 
-F.E.W


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0