Street lights, people, living just to find emotions.

Har varit apdålig på att uppdatera på sista tiden. Men haft så mycket att göra. För det första massor av plugg under lovet och ännu mer prov och läxor när skolan började igen. Paris var underbart, och förtjänar ett inlägg för sig själv. Kommer någon annan dag när jag har lite mer tid. Och nu, tillbaks till vardagen men dock med 8 dagar kvar till London. Är så taggad på att träffa Elin igen, behöver verkligen en styrkekram från henne just nu.
 
Annars är livet rätt frid och fröjd, jobbar nästan varje dag och får verkligen kämpa för att hinna med alla prov och uppsatser i skolan. Och jag som hade hoppats på att trean skulle vara lugnare.

Jaja, nu ska jag dricka lite te som jag köpte med hem från Paris. Ha en fin lilllördag, kära läsare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0