Cause I don't want to lose you now.

It's like you're my mirror
My mirror staring back at me
I couldn't get any bigger
With anyone else beside of me.


På bussen på väg till stan för att säga hejdå till Elin som åker till London imorgon. Vill typ spy av sorg för det är nu jag verkligen inser att jag inte kommer se henne varje dag. Imorgon är hon utan räckhåll. Jobbig känsla. Men försöker tänka positivt och tänka på att jag ska komma på besök om 3 veckor. Så det är bara att hålla ut!

I lurarna spelas mirrors- justin Timberlake. Fantastisk låt och text. Tänker verkligen på min och Elins vänskap i den låten, för hon får mig att bli mitt bästa jag och lyfter fram allt bra i mig. Så lagom sentimentalt att lyssna på den nu. Nu ska jag sluta att vara en sån mes och bita ihop.

Hoppas alla har en fin dag!



Kommentarer
elin

du är så bäst <3 <3 <3 <3 <3 <3

2013-04-03 @ 11:57:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0