She didn't believie in love if it treated her right.

Äntligen lite utvilad. Hostan och huvudvärken bestämde sig för att jag skulle va hemma från skolan idag. Tog en sovmorgon och mår redan bättre.
Lagade bananpannkakor åt mig och brorsan och har städat lite på rummet.
Vid sidan av uppdaterar jag mina spotifty listor, lättare sagt än gjort! Så har ni något musik tips- GIVE ME!

Ikväll ska jag och fabbi hjälpa mamma på bjurfors vernissage, ska bli super kul. Servera lite smått och gott och mingla.
Imorgon blir det skola, träning och sen barnvaktning.

På fredag ska jag och Fabian ha syskonkväll, vi ska äta middag och sen gå på Ledin- showtime på cirkus, ska bli så kul att ha en nostalgi kväll! Jobb på Hollan både fre och lördag, kom och säg hej!

Ps. Bilden där uppe är från en musikvideo inspelning, kommer upp en länk när den kommer ut.

Kram på er. X



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0